click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

03 January 2011

Kenapa Anda Tulis Blog

this post tagged from Amiey Lee..kenapa anda tulis blog?? nak tau kenapa?? berikut adalah sebabnya..

1. blog adalah satu tempat aku ceritakan pasal aku, family, anak, kawan dan sebagainya..

2. blog adalah tempat aku luahkan rasa yang terbuku di hati...kalau dulu aku tulis dalam kertas, baca balik n buang...sekarang tidak lagi..hanya click2, enter..

3. blog adalah tempat aku cari makan Raihana Collection sebagai contoh...aku jual kain cotton n baju kurung baby..meh la singgah..hehe

4. blog adalah tempat aku habiskan masa kalo takde keje....

5. blog juga boleh jadi satu 'beban' bila aku ada keje...sebab bila byk keje, aku tak sempat update blog...justeru, akan tertangguh la post2 aku sehingga adakalanya memang tak di post langsung...

tq....

No comments: