click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

06 April 2011

cek LHDN dah dapat.....yeay!!!!

ni mungkin entry susulan kepada entry amiey lee....lambat la ko miey..aku dah dapat pun cek LHDN tu..heheheh..tak banyak pun takpe....lepas la buat beli setin susu Pediasure zarin size 900g...sebab tu tiap2 tahun aku suka isi e-filing awal2...dapat pun cepat..

last year dapat cukai terlebih bayar around RM200++...ok la tu kan...dalam sesak2, ada juga duit tambah...so, buat korang sumer, jangan lupa isi e-filing cepat2...rugi kalau tak declare income tax return....

hmmmm...sekarang ni give away masih lagi berlangsung.....esok 11.59pm is the final day for voting...sejak traffic kat blog ni makin naik, rasa macam nk buat contest lagi....kali ini maybe collboration dengan amiey lee....so, korang tunggu je la yer....

1 comment:

amiey lee said...

hahahaha yela aku la sengal...huhuhu.. nak wat dri ari tu lagi tak nyempat2..kekekeke takpa2 aku tgu cek aku plak heee..tapi kali ni sikit dri yang tahun lpas la..huhu janji duit masuk alhamdulillahh..hehee