click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

11 June 2015

PERLINDUNGAN CANCER CARE MAA TAKAFUL.. MURAH GILER!!


Tengok di sekeliling kita. berapa ramai rakan sebaya kita yg kurang bernasib baik kena kanser masa muda?
ada juga rakan sepejabat meninggal dunia sebab kanser.

korang dah ada perlindungan kalau2 kena penyakit berbahaya ni?
saya beritahu kepada anda, kebanyakan takaful hanya cover kanser pada tahap ketiga, sedangkan kanser boleh diubati jika dikesan awal..

MAA TAKAFUL ada solution!! Kami cover bukan sahaja pada tahap pertama kanser, tapi juga CYST (ketumbuhan yang mungkin kanser dan bukan kanser).

premium pun MURAH BANGAT!!! hanya RM200++ SETAHUN...
Saya ulang.... setahun tau, bukan sebulan..


Korang just bayar RM17 sebulan, tapi covered RM25K.... giler ke apa??

Saya sangat galakkan wanita terutamanya yg ada sejarah family kena kanser ambil polisi ini.. Perlindungannya berbaloi...

Saya sendiri ambil Plan4 covered RM100k... kalau saya pandai jaga kesihatan, saya akan dpt pulangan duit saya dalam bentuk saving.. Alhamdulillah..

Shamsiah Zulkafli
managing consultant maa takaful
012-651 2347

No comments: