click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

06 December 2008

hari ini hari sabtu 6 dis 2008....diam tak diam nak masuk 2 tahun aku kat kuantan ni...n dalam tempoh tu jugakla aku berubah status drpd single to married.....what a wonderful experience!!!tak banyak yg aku nk ceritakan kat sini....first come first.....aku tak balik raya haji tahun ni....sama cam tahun lepas...takpela..nk wat camana kan...dah kene keje...dapat la DP...boleh la tambah2 duit sikit...

2nd....aku dapat rasakan mood aku sekarang ni swing to 'baran+moddy'....aku seakan-akan dah bertukar kepada individu lain...bukan lagi shamsiah dulu yang tak kisah dengan semua benda...sekarang ni aku jadi sangat kisah....kenapa ek?? adakah aku sudah buang tebiat?? atau..........?? ntah aku pun tak tau..

3rd...banyak sgt benda yg aku pikir sekarang ni...aku percaya my lovely hubby pun cam tu jugak...sampai kadang2 dia pening kepala+ tak boleh tido...pasal future, sampai bila kitaorg terpaksa dok jauh2 cam ni...aku tak nafikan, kadang2 rasa cam nak give up pun ada....tapi inila sumber rezeki aku buat masa ni...ntah sampai bila la aku boleh bertahan..

4th...selepas ini, ke mana la hala tuju hidup aku..adakah begini, begitu?? di manakah aku n family akan settle down?? sebab sekarang ni sumernya masih samar-samar...aku boleh tanya pendapat banyak pihak, tapi mereka semua bagi pendapat berlainan....ntah, aku buntu.....(ewah, cam dialog filem pulak)...

5th....malam ni aku asemen malam...malas mmg malas la, tapi disebabkan ada rakan2 yg g sama asemen tu, kira ok la....lagipun, boleh la aku tambah2 OT....hehehe...

k la beb...aku rasa cukup sampai sini dulu.....chow...

(^_^) looking forward nk makan lontong mama....sedapnyer......

No comments: