click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

28 December 2008

kurang seminggu...

assalamualaikum....tinggal lagi 3 hari genapla aku dua tahun kat pahang...n i hav less than a week utk keje kat kuantan ni before 3rd jan...last last day in kuantan...alhamdulillah..berkat kesabaran dan doa, Allah makbulkan jua permintaan aku utk tinggal bersama suami tersayang....

i learned a lot within 2 years kat pahang...make a lots of frens...used to have 'clicks'....spend time together..karaoke, TC n so on...what an enjoy time i had here...tapi lepas kawin, i changed a lot jugak...tak g karaoke..melainkan dgn hubby n ayu kosmo!...hehehe..n the rest, just spend my nite kat umah sorang2..watching TV..huhu..sedihnya..

sebelum ni, my hubby n I pening pikir pasal future kitaorg..sape nk jaga baby bila kitaorg dok asing2...tapi, alhamdulillah semuanya dah ok skrg...my mama pun dh ckp, dia sedia menjaga cucu sulungnya..insyaAllah...

hehe...so, semuanya insyaAllah akan berjalan lancar selepas ni..aku pun tgh sibuk dok packing barang...nasib baik tak byk barang aku yg besar2....cuma washing machine n TV jer...almaklumla...TV pulak besar gedabak(saiz 21'' je)....ye la...TV zaman dolu2....nk beli lcd tv mahal masa tu...yg mampu aku beli tv sharp 21 inci je la...huh...itu pun aku rasa mau lowered myvi aku bawak tv tu...

setakat ni, my planning....aku akn move on 3rd jan...beerti aku hanya akan start cuti on 4th jan...my hubby n brother akan dtg on 3rd jan tu jugak...by 5 pm maybe kitaorg gerak dari sini...

aku menjangkakan, aku akan sibuk dalam 4-5 hari jugak la utk kemas barang2....tapi takpe...nnti aku ajak la mama dtg umah sewa aku tu..tolong kaklong kemas barang ek ma....nnti kaklong belanja makan..heheh..

ok la beb....kalo rajin, aku akan update lagi ini blog....sekian...wa chow dulu....

No comments: