click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

26 March 2010

ECG..

yesterday me, my hubby n lil zarin went to pantai cheras to see MO..zarin cam biasala pasal eczema yg tak sudah2...n saya pulak nk consult MO regarding to chest pain....mulanya, takut jugak nk pegi jumpa MO..but since chest pain ni tak leh nk dibiarkan lama, afraid of somethin serius, nak tak nak, kena jugak la g jumpa MO...

lepas bgtau MO saya ada chest pain, MO tanya ada tak rasa pening, berpeluh2, short of breath n etc...alhamdulillah sumer tu takde, n saya tau kalau saya ada rasa sumer tu, it's somethin to do with heart...after that, MO mintak saya undergo ECG...cuak la jugak, siap tanya nurse lagi sakit ke tak..dgn wayar2 bagai...

after ECG, MO pn bgtau...alhamdulillah my heart n my lung are in good condition...chest pain tu mungkin disebabkan asma n batuk yg dh berminggu2 tak baik....after that, went to farmasi n terkejut badak bila ubat mama zarin lebih banyak dari ubat lil zarin..heheh...

apa2 pun, utk kwn2, kalau ada chest pain, segera la consult doctor..takut ada apa2 yg serius...k, la..nk ber internet sebentar sementara zarin tido..


No comments: