click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

10 March 2011

tolong bagi cadangan....

aduh......aku pening kepala lagi..kali ni bukan pasal preggy...tapi pasal lain....raihana collection...hmmm.....dh lama blog tu tak ber update.....sbb sehingga kini masih belum ada produk baru....kalau ikut hati, mmg berkobar2 nk start biz balik...lagi2 raya tinggal berapa bulan sgt lagi...tapi apakan daya, aku bukan buat this thing sorang2..but wif my beloved mom..

mama pulak selalu tak sihat skrg....since 2-3 weeks ni, selalu demam..badan seram sejuk mama cakap...macam2 dugaan org biz ni kan.....end of last year, aku stop biz sbb pindah rumah..last month, adik kawin....so, ingat nk start this month...tapi macam ni pulak jadinya...

siapa aku nk cari utk jahit baju2 kurung aku ni?? nk mintak cik ayu (adik mama), jauh sgt....cik ayu dkt shah alam....tak realistik kalau nk berulang alik ke sana..tol + minyak....hmmmm..kena banyak pikir dgn keuntungan yg ciput...kecuali kalau aku bagi semua kain kat cik ayu n bgtau dia bila nk amik...ya, itu mungkin boleh..

tu la susahnya bila buat biz on product yg kena proses dulu ni....huhuhuh.....ada sebarang cadangan tak?? aku mmg pening...

one of the cotton kurung by raihana collection..

to mama..cepat2 sembuh....boleh kita sama2 buat biz lagi...AMIN......... :)

No comments: