click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

01 January 2012

perkara yang orang tak tahu pasal aku

1. Tahukah korang yang aku suka basuh tangan..sikit2 nak basuh...contohnya, masuk2 ke kantin kat tempat kerja, aku akan basuh tangan dulu..lepas pegang2 senduk amik lauk, aku basuh tangan lagi...dh duduk, tarik kerusi punya pasal (kalo aku rasa kerusi tu macam kotor je), aku basuh tangan lagi..aiyork!! aku mmg cam tu lah


2. Tahukah korang yang aku tak pernah habis pakai losyen..yg ini berkait rapat dengan perkara no.1 ...camana nk pakai losyen kalo asyik basuh tangan? tak lekat lama la losyen kat tangan aku. kan rugi tu..dalam hal ini, yang untung adalah adik aku, Atul..sebab semua losyen2 aku bagi kat dia..johnson baby, body shop..semua dia dapat..satu je losyen aku tak bagi kat dia..losyen paris hilton hantaran...mau kecik hati hubby kalo bagi..


3. Tahukah korang yang aku tak pernah pegi Sunway Lagoon..ini cerita benar..aku mmg dilahirkan, dibesarkan, disekolahkan, dikahwinkan dan tinggal di KL...tapi, tak pernah jejak pun Sunway Lagoon..pelik bukan? macam riple's believe it or not...believe it, please..kalo Sunway Pyramid or Sunway Lagoon Resort tu pernah la aku masuk..tu pun sbb jalan2 n dinner.


4. Tahukah korang yang aku & hubby tak berkongsi bilik air..ini lagi satu perkara pelik kitaorg..bukannya pernah ada agreement pun pasal benda ni..macam masing2 understood je..bilik air aku dlm master bedroom, bilik air hubby dekat dapur..ada la sesekali dia guna bilik aku, contohnya nk mandi air panas..sbb bilik air dia takde waterheater..


5. Tahukah korang yang aku tak suka apa2 makanan ber 'flavourkan' orange..contohnya, gula2 oren, slurpee oren, air mirinda oren...kalo orang lain dok giler dgn perasa oren, aku tidak, ok..kalo nk beli slurpee contohnya, aku siap pesan awal2 kat hubby, jgn beli kaler oren tau..begitu pun, aku suka makan buah oren dan boleh terima minum fresh orange..


so...kat sini aku nk tag amiey lee, amy aimi, nofarazor, jejari asmara..jom bgtau apa pulak yang orang tak tau pasal korang...


choww.....

No comments: