click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

28 March 2010

bisnes..bisnes

salam kwn2...beberapa hari ni saya tak lena tido...bkn sebab baby kesayangan saya buat hal (yang sememangnya buat perangai tak leh tido malam), tapi disebabkan ke 'eager' ran saya utk set up a bisnes...lagi2, saya tengok pasaran utk bisnes ini masih terbuka...

minat saya bertambah-tambah dalam selepas si suami memberi support yang tak berbelah bagi such as kata2 semangat yang beriya-iya serta dorongan rakan2 yang nak membantu.

buat masa ini, perancangan awal dah ada.. modal pun tak banyak, which is insyaAllah ada, cuma kepakaran tu yg agak susah sikit...but since i own someone who very expert in it, no problem at all..

saya juga sudah set up a blog (yg saya akan gunakan utk bisnes secara online)...blog ni still under construction yang mana saya akan make-up jadi cantik2, supaya boleh attract people...bila semua dh ready, saya akan link kan dgn blog saya ni dan juga my FB..

apa yg penting, saya sangat perlukan sokongan rakan2 dalam menjalankan bisnes ini...kalau nk tolong pun boleh, apa salahnya....

1 comment:

Kasih_sya said...

Akak pun minat ngan bisnes2 nih...akak support kalu ko nak bisnes...nanti akak tolong promo..