click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

12 October 2010

cukup tido

yeah..hari ni hari yg sangat segar bagi saya...sebab saya dapat rehatkan diri 11 jam semalam...hehehe..mmg heaven...cerita pasal semalam, saya kerja maca biasa.hubby pulak off day + take care of zarin raihana..smlm kami lunch sama @ ayam penyet, bdr seri permaisuri...seronok tgk zarin makan tempe..bukan main banyak lagi..dan abahnya pun suka sbb her daughter really have the sense of JAWA...hehe

smlm petang, seblum sy balik keje, hubby call...he said he's craving for pizza...saya ok jer..dah lama tak mkn pizza kan...sy surf internet, utk locate the nearest pizza..so, kami pun pegi ke kuchai..hubby makan seafood pasta maninara, sy makan meal super supreme pizza n zarin makan fish finger...alhamdulillah..kenyangnyer

keluar je dari pizza, saya nampak small playgrond..zarin pulak terus jalan ke situ...dapatla zarin main kejap..suka betul dia slain playground slide tu...nampak sgt mama n abah tak pernah bawa g playground kan..hihi..takpe, lain kali ada masa, kita pegi yer

balik umah, saya tiba2 pening kepala..sy bgtau hubby sy nk tdo...hubby pulak dah full stomach sampai tak boleh bukak mata...saya tgk zarin pun dah nangis..apa lagi, tutup tv, tutup lampu, masuk bilik....alhamdulillah zarin pun tak banyak ragam, terus tdo lepas minum susu...dan mamanya pun lena...ZZZZZZZ

No comments: