click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

12 October 2010

tv programs

rutin harian yang bz ala-ala memaksa aku pulang lambat ke umah sndiri...gerak dari opis about 6.40pm, sampai umah mama utk amik zarin around 7.20pm..duduk2, rehat2, makan2, minum2 dulu..kadang2 lewat malam baru nk gerak balik umah sndiri.


even bz camana sekali pun, aku akan tetap cari masa utk nonton tv programmes kegemaran aku..antaranya america's next top model 15, amazing race asia 4 & the biggest loser asia 2..


america's next top model 15


- satu daripada tv programmes yang paling aku suka!! sanggup tahan mata tgk episod ulangan yang dah berkali2 aku tgk even pukul 2 am..huhu..addicted sungguh kan..aku suka tgk drama ANTM yang tak abis2..pandai diaorg attract orang...paling best photography session diaorg yg macam2..paling aku tunggu2, masa judgement..mmg best. program ni jugak paling kuat bagi pengaruh kat aku, sampai aku potong rambut bob style..konon2 macam model la kan....tak boleh blah langsung..hahahaha


amazing race asia 4


- sblm asia version ada, aku layan amazing race asia jer...tapi terus melekat kat asia version utk sokong malaysia team...hehe..sungguh patriotik kan..sungguh, aku bangga dgn malaysian dalam programme ni sbb kita bagi saingan yang bukan sikit..tutup mata la pada pakaian diaorg yg kadang2 tak mencerminkan budaya timur, sbb diaorg dlm race kan..tapi yang tak berapa bestnya pulak TARA ni, program ni sekarang macam favoritism pun ade..macam pilih org cantik2, hensem2 je utk masuk...boleh?


biggest loser asia 2


- ni adalah reality programme yang banyak emosi..tentang manusia2 obes yang berusaha nk kurus & jadi sihat..kesian ada, kelakar ada, sesekali cam nk nangis pun ada...drama program ni mmg tip top..bila da ada version asia, aku pun layak jugak la..masa 1st season, aku tabik spring kat sorang contestant dari philippines..aku rasa nama dia marcos..even dia tak menang, dia menunjukkan semangat juang yang tinggi..utk season kali ni, aku masih blum betul2 kenal semua contestant...



No comments: