click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

06 September 2011

pregnancy update

pagi tadi pegi 39th weeks check up..kepala baby sudah engaged..dr suriati kata, next check up kalau smpat nk cek bukaan serviks..perasaan aku?? entah...susah nk explain...nervous ke? excited ke? tak sabar ke? takde perasaan ke? all in one la kot..

satu je yg aku doakan..semoga semuanya selamat, aku n baby sihat hendaknya selepas menjalani proses delivery..walau camana pun kekdahnya...dan semoga baby akan terus sihat tanpa sebarang penyakit..tapi, kalau ditakdirkan baby pun macam zarin, selalu tak sihat, aku redha..

update zarin....alhamdulillah, makin sihat..tidak lagi muntah2, tiada lagi kena serangan asma, still depending on inhaler, seretide n montelukast...so, far so good...no asthma symptom at all..semoga semuanya kekal...seronok rasanya bila tgk anak sihat sentiasa..

aku? kaki sudah bengkak meh...so, sudah kebas, jalan perlu lebih hati2 so that tak terseliuh...mahu makan apa sahaja supaya tak kempunan...boleh?? hehe..macam budak nk sunat laaaa...today mau ajak hubby makan NANDOS...

baby? sudah 3.45 kg..alhamdulillah....position baby ok, baby sihat, baby movement ok...zarin pun nampaknya cam tak sabar nk tunggu baby keluar...

utk trained zarin, hari2 aku akan panggil zarin dok depan perut....mintak zarin cakap 'baby, cepatla keluar..kakak nk main dgn baby'....maka, bercakapla zarin dengan slang la tu...heheh..so cute...

1 comment:

amiey lee said...

huhuh tak sabooo nak tgk baby baru... heee.... ko agak2 bila dia nak kuar?? ada tak minggu ni... heee

dh dekat sgt la sham oi..

wei 3.45 ye..mak aihhhh dasatttt
aku dua2 anak tk smpai 3