click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

16 September 2011

zikri having jaundice..

4.36 am...aku sedang ngadap komputer sambil makan gardenia butterscotch n milo 3in1 panas..just pump another 2oz....ini adalah hari pertama aku pam breastmilk (BM) utk bagi kat zikri yg skrg warded kat pantai cheras..poor my little baby boy...jaundice dia tinggi sgt..bilirubin reading is 299...

nak tak nak, zikri kena la undergo phototheraphy treatment..that;s why jugak aku kena pam setiap kali breast membengkak..utk sesi mengempam pertama, aku dapat 1oz susu...2 hours lepas tu, pam lagi, dapat 2oz pulak....alhamdulillah...dapat la bagi 3oz dekat zikri..

nurse cakap, baby zikri minum mmg banyak...so, setakat ni ajer, aku dh pam 2kali...dapat 4oz...pagi nnti, around 7am, nak pam lagi...chaiyok!! kena terus berusaha utk bf baby..

zikri maybe kena tahan dlm 2 hari depends on reading jaundice dia...hope semuanya akan ok...we take this time utk memanjakan zarin yg lately selalu menangis sedih...sedih agaknya sebab aku skrg give more attention to adik dia...

milo hampir habis...perut sudah kenyang..mau tido dulu...nnti pagi bangun pam lagi..daaaa

No comments: