click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

16 November 2011

5 of us…

Caption gambar : (dari kiri) Linda, aku, emy, nina (berdiri) n hana
Gambar diambil masa emy bertunang…emy was the first who tied the knot among us…


Ini adalah kami….5 sekawan….berkawan dari sekolah rendah…ya, aku pernah tulis pasal kami sebelum ni..entah kenapa tak pernah pulak rasa jemu menulis tentang ini…


Linda : sudah berkahwin dgn Kapten Najib…kau ada?? Hehe…sekarang jadi cikgu kat kem terendak Melaka….pernah tinggal jauh dengan suami sbb tuntutan kerja, sekarang dh boleh duduk sama….suara dia paling sedap among us kalau berkaraoke..

Aku : anak dah dua, tentu2 la dh kawin..reporter kat Utusan Malaysia.. (cukup la sikit pasal aku)

Emy : anak dia dua jugak…kitaorg selalu jumpa sbb umah mak kitaorg depan2 je..dia hantar anak2 dia kat mak dia. Aku pun sama..sbb tu selalu boleh jumpa..umah kitaorg pun dekat je kat balakong..Cuma dia je blm dtg2 umah aku lagi..

Nina : ini gadis (masih gadis) sekarang sudah jadi lecturer..keje paling gempak antara kami berlima..mahu menamatkan zaman bujang tahun depan dengan long time boyfriend nya..harap semua berjalan lancer.

Hana : Bakal bertukar status kepada isteri sedikit masa lagi…ntah camana, kitaorg boleh keje satu kompeni yg sama, floor pun sama..aku berdiri dah boleh nmpak si Hana ni kat hujung sana…kami ni hakikat je keje sama, tapi jarang minum sekali…


No comments: