click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

11 November 2011

rahsia langsing ku..(bukan lagi rahsia)..

saya baru bersalin..sama macam wanita2 lain yg baru bersalin, sy sgt mengidamkan post baby body macam miranda kerr...keh..keh..keh...tapi saya takde duit juta2 macam hollywood selebriti ni..sy juga tak punya wang utk beli premium beautiful bagai...

apa sy buat, sy hanya beli ini...tadaaaaaa......



korset baru triumph saya....walllah....dulu lepas bersalinkan zarin, sy ada satu korset, tapi lepas dpt tau pregnant no-2, sy bagi mama saya pinjam korset saya...bila minta mama cari balik, ntah mana2 letak korset lama tu..huhuhu..tu sbb beli baru sbb dh nk start keje isnin ni...

tak sabar pulak rasanya nk pakai g keje nnti...dah satu opis tau rahsia kelansingan saya...anda pun, apa lagi...cubalah..(tetap promote, even tak dapat komisen)..

No comments: