click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

04 November 2011

jalan2 Muar

ini cerita sblm melahirkan sebenarnya..peram smpai jadi jeruk.huhu..almost 9 bulan, balik kg hubby, batu pahat..otw balik KL, singgah muar g tg emas...dh lama tak g situ sebenarnya..my father mmg org muar.masa kecik2 dulu ada la jugak g tg emas tu..tapi, dh lama sgt..banyak benda baru ada skrg.

the best part is ada koloni monyet pulak skrg..cakap banyak tak guna..jom tgk gambar2 ni.











3 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

saya pun lama betul x jalan2 kat tg emas ni..nama je org sana kalau balik kpg kust kat kpg je nk soping pun kat segamat je hehhe

amiey lee said...

berani nye si zarin wei..kalau sarah dh lari dh hahahahaha

mrs. shamsiah zaini said...

adlin: sy pun dh lama sgt tak pegi..tetiba pegi banyak pulak ketek...(monyet)

emy: berani pun sebab aku ada dgn dia..