click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

08 September 2011

hari terakhir kerja sebelum berpantang..insyaallah

ya, ini hari terakhir saya kerja sblm cuti pantang...harap2 sgt saya tidak perlu masuk kerja minggu depan sbb overdue...tentu malu..ahaks!!

tanda2 mahu bersalin belum ada..biasa lah..benda yg kita tunggu2, memang takkan tiba kan...selalunya macam tu..bila tak ditunggu, time tu la dia datang...tapi, percayalah..setiap kali rasa contraction dtg, saya rasa excited..excited sbb tak sabar nak melahirkan...saya bukan cakap besar ya..tapi, alangkah leganya kalau semua ini boleh berlalu dengan pantas...itu saja..

hari ini saya kerja malam..atas permintaan bos yg minta saya masuk malam..tak mengapalah..saya ok saja..takde sebarang bantahan..ketika jari jemari saya terus menekan keyboard ini, saya terus merasa contraction lemah...sudah 2-3 hari begini...

esok dan hari2 seterusnya jika baby masih belum mahu keluar, saya akan stay di rumah mama sahaja...tak dpt saya bayangkan detik2 saya mula rasa sakit kalau saya tinggal berdua saja dgn zarin di balakong..mengejar dia satu hal dgn keadaan air ketuban yg sudah pecah...hahaha..tentu kelakar..dia tak terkejar, ketuban tumpah merata-rata..

bermakna, esok juga saya perlu keluar sama hubby masa dia nk pergi kerja...lebih mudah, jimat belanja.tak perlu drive 2 kereta..hmmm..nampak gayanya, bisnes saya perlu close utk 2 bulan nnti...tunggu product baru dari raihana collection ya, kwn2....till then, daaaaaa....

1 comment:

amiey lee said...

huhu aku yang berdebar..nak tgu kawan sarah n ashraf kuar nih