click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

13 December 2010

cuba cari mood

kecewa...
satu perkataan yang boleh gambarkan perasaan aku ketika ini
kecewa dengan apa?
dengan segala-galanya
hanya yang berada di tempat aku boleh berkongsi kekecewaan ini
hanya yang seperjuangan dengan aku dapat rasa apa yang aku alami


apa tak cukup dengan persekitaran yang ada sekarang?
bukan aku mahu lebih
jauh lagi tidak bersyukur
cuma kadang-kadang dalam hidup
kita perlu ada satu penanda aras
penanda aras yang tentukan di mana kita
berbanding bertahun-tahun dulu


dan hari ini
aku masih belum ada penanda aras sendiri
belum ada yang aku boleh banggakan
semuanya masih sama macam lima tahun dulu
bila nak berubah?
jalannya tak nampak
takkan hanya mahu ikut 'flow'
entahlah


kawan-kawan kata
mahu tunggu beberapa bulan lagi
mahu tengok apa yang akan jadi
ya....lepas itu kata mereka
perlu ambil tindakan
takkan diam aja


aku?
entahla
masih banyak bakti ingin ku beri pada tempat yang satu ini
tapi
bila kecewa yang aku rasa
mampukah aku beri apa yang kau mahu??


SZ: kekecewaan serius setiap hujung tahun...kau tahu semuanya

No comments: