click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

24 December 2010

mini gathering (PD-part 2)

ketika aku menghabiskan cuti hujung minggu ala2 gathering dgn kwn2 samten, berlaku lah satu kejadian ini..


hajar (kiri) dgn pose seksinya..dan oyoy yang termenung pikirkan nasib dia sbb kwn2 dah ajak naik slide..

ini la slide yg aku citer kan tu..dari kiri...sri, aiza, oyoy, hajar...sedia untuk turun dari slide..

splash yang dihasilkan aiza sgt besar....kelihatan hajar juga bakal mencecah air pool...sila lihat di atas slide...ada seorang makhluk yg tak turun...mari kita lihat siapakah dia..

ya..itu dia.....oyoy sedang membetulkan tudung..tetap mantain walaupun sedang ketakutan sambil tersenyum2 simpul..

oyoy sedang di konfrontasi oleh kawan2 supaya terus turun..ketika kejadian, aku menyaksikan dari balcony bilik sbb anak aku dah menggeletar mandi pool

aiza dan hajar naik ke slide utk bagi sokongan kat oyoy..kelihatan seperti ada komplot di situ...aiza masih di atas sebab kononnya dah berjanji dgn hajar supaya bagi oyoy turun sorang2..malangnya hajar mengkhianati komplot itu dan turun bersama oyoy...

aksi tiga rakan selepas selamat menjejakkan kaki di lantai pool..."sib baik aku selamat," kata oyoy

amik ko....tetap dgn peace dia walaupun tadi masa kat atas slide takut tak hingat....sumpah oyoy tak nak naik lagi slide tu...

SZ: aku cakap orang...aku pun sumpah tak nak naik lagi lepas tertelan air....cukuplah sekali..nanti aku post gambar aku sebagai bukti aku juga pernah naik slide ini...

No comments: