click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

10 December 2010

tak lupa password lagi

aku tak lupa password blog ni lagi..meaning, ok la tu...lama sgt aku menghilang....dimulai cuti tahun dari 1-5 dis lepas...Allahuakbar....macam2 ujian Dia bagi pada hujung tahun ni utk aku anak beranak...start dgn zarin warded kat pantai cheras.....sambung dgn hectic nk pindah umah....menyusul kepada aku demam 3-4 hari...balik dari kampung, tangki umah pulak bocor....habis basah tilam n dining area banjir...mmg menguji kesabaran..n the latest, zarin demam lagi..sian anak mama...

esok baru plan nak cari barang umah yg blm complete lagi..nampaknya kena postpone lagi...sbb zarin blm fully recovered...malam ni, kalau zarin tak elok jugak lagi, kitaorg akan pegi az-zahra for the 2nd time...harap2, dia ok...

sungguh, lepas demam, badan mmg ambil masa utk heal...saki baki pening masih ada...sakit2 badan, still terasa..nampak sgt aku dah tua...dulu, kalau kena hujan, rileks je takde apa....bila nk masuk 28yrs ni, kena hujan sikit, dah pening2 kepala...even, mind dah di set 'aku takkan demam', badan tak boleh menipu...tak mampu menampung otak yg cuba di 'psikologi'...aku tewas juga..

hari kenduri kat tg malim, aku mmg lebih banyak mengelat..pantang anak masuk buai, tido, aku pun cari bilik kosong...tido jugak...lelap mata kejap pun jadila. alhamdulillah dh beransur baik...


No comments: