click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

18 July 2011

i sudah shopping..u bagaimana??

buat kesekian kalinya, saya bershopping lagi...walaupun utk barang yg berharga hanya RM1, RM3 dan RM6, saya sangat puas...kenapa saya cakap macam tu?? sebab dengan hanya RM165, saya dapat beli banyakkkkkkk stock baju baby baru saya...shopping is really the best therapy la org kata...walaupun bukan utk diri sendiri...tak gtu??

semua tu saya beli kat Pureen Warehouse Sale last sunday...jumpa Amiey Lee kat sana...nod bad la baju2 dia walaupun pegi hari ahad...mmg sengaja elak pegi hari sabtu sbb previous sale buat saya jadi penat....congested dgn orang, tunggu almost 2 hours utk bayar jer..alhamdulillah ahad lepas tak susah langsung....

berapa pasang baju saya beli? utk zarin ada la 2 pasang (sbb susah nk dapat baju utk her age - 2 years)...utk baby, tak yah citer la..seblm ni cakap dgn hubby nk cari 10 pasang jer....hehu...tapi mau dlm lebih 20 pasang kot...itu blum campur short pants, pants n tshirt2 yg takde pair....giller la...

utk orang2 seperti saya (yg memang suka cheap stuff + hubby yg tak kisah menunggu or queue panjang), mmg berbaloi2 la pegi pureen ni...for sure next warehouse sale, saya akan dtg lagi utk borong baju baby..hihi...itu sahajalah nampaknya update utk today yer...

1 comment:

amiey lee said...

hahahahah aku jap g pun baru nak wat entry.. heee aku pun sama tuk sarah satu gaun, satu baju biasa2..

ashraf dpt gakla lepas baju raya..suma dlm lebih kurang aja hrga bawah seratus..puas tul shopping..tapi tuk baju sarah kna cari tempat lain