click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

20 July 2011

penatnyer saya

yer, saya penat sgt lately ni....kalau dapat tido 10 jam sehari pun rasanya macam tak cukup jer...tambah2 pulak dgn cuaca panas rembang sekarang...aduh......minum ais saja la saya..orang cakap tak baik minum ais masa preggie, tapi saya bedal ajer, asalkan tak semput.....

lately ni, dah ramai orang promote biskut raya dekat FB n blog...terliur jugak tgk especially yg ada coklat....hmmm...tetiba rasa nk try buat almond london sndiri pulak...saja utk mkn2 sendiri la...kawan saya pun ada jual biskut raya jugak...

X-choc rice- RM25 per box
tengok rupa pun macam sedap kan....ada banyak lagi biskut yg kwn saya ni jual..please click here utk tgk biskut2 lain yer...  



rasa2 rajin tak nk buat almond london cookies?? hmmm....tgk la camana..k, chow...

No comments: