click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

21 July 2011

kuatkan diri masa preggie?



malam tadi hubby complain...kata dia, aku lembik masa preggie...'jangan lembik2, nnti baby pun lembik...asyik nk nangis jer'...huhuhu..if only i can choose to be lebih kuat n gagah, sudah tentu aku pilih begitu..

for 2nd pregnancy ni, aku akui 'kelemahan n kelembikan' aku agak terlebih sudah compared to first pregnancy. masa ngandung zarin, first 3months, aku takde morning sickness...boleh berjalan jauh2, tak penat langsung, seharian tak rehat pun takpe....

but this time, 1st trimester terpaksa aku harungi dgn penuh tabah...muntah, pening, penat, semuanya memaksa aku utk berehat/take a nap around 15-20 minutes lepas sampai umah dari tempat keje...n sekarang semuanya jadi lagi....(after 30 weeks pregnancy)..

semoga aku terus tabah mengharungi saat2 ini ya Allah..dan buat hubby, andainya kau rasa kan apa yg aku rasakan sekarang, kau akan mengerti betapa aku cuba mengagahkan diri.. (hehe)....

1 comment:

Nurul Huda Seenice said...

betol tu... lembik bukan saje2. Tp, kdg2 org yg tak alami alahan teruk mcm kita, die perlekehkan kite ngade. sedeh sgt rasa...