click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

30 July 2011

menjelang ramadan : Loke Yew sudah jammed

aku baru lepas balik dari kampung...short holiday....2 hari off...seronok balik kg kali ni...sbb apa?? sbb shopping kat parkson...hihihih....siap dh beli baju keje utk pakai lepas pantang...ntah muat ntah tak....confident je makcik...

hmm...ari ni, as usual aku masuk keje petang...disebabkan masuk meeting kol 4pm, aku sepatutnya masuk awal la sikit...tapi plan tak jadik la pulak...tak pernah2 Loke Yew jammed hari sabtu..hari ni banyak pulak kete...tertanya2 jugak aku...kalau la masyarakat negara ni memenuhi jalan raya demi meraikan kedatangan Ramadan, alangkah bagusnya...

tapi, aku rasa, org kita ni lebih nk membeli belah utk raya...aku dh prepare utk raya ke blum?? zarin dh ada banyak baju...blm pakai lagi, so, consider baju raya je la...utk aku n abang, dh ada....so, tak payah la aku nk bersesak sama org lain..cukupla apa yg ada...

aku yakin, setiap sabtu n ahad sepanjang Ramadan, keadaannya akan sama mcm today jugak....jammed sana sini...

sabor je la aku menghadap jammed..

No comments: