click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

09 August 2011

bonus oh bonus

Rezeki Ramadan..itu la yang diperkatakan kawan2 Utusan aku...lepas 3 tahun menunggu penuh setia ketika ramai kwn2 lain blah dari utusan ni, penantian kami berbaloi juaaaa... semalam satu pekeliling CA diedarkan NUJ...alhamdulillah...18% kenaikan gaji buat kwn2 NUJ...aku pun turut dapat tempias sama....terima kasih NUJ...

a day before, company jugak setuju bayar setengah bulan lagi bonus yg sepatutnya dibayar hujung tahun.....sebagai saguhati sbb utusan tak shutdown on first raya tahun ni...aku mungkin antara org2 yg akan bekerja pada hari raya thn ni memandangkan aku nk bercuti panjang 2 bulan berpantang....rela je la nok....

kesimpulannya, bonus akn dibayar on 24 ogos, backdated pulak sblm januari 2012...gunakan duit secara berhemah ye kawan2....

alhamdulillah, rezeki anak.....

1 comment:

amiey lee said...

alhamdulillahhhh... tahniahhhh

aku tgu bonus araya ajala heee

nak tgu bonus tahunan dh dapat..tahun dpan plak al..hishhh lama lagi tu :p