click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

17 August 2011

sari ratu

semalam selepas merengek dgn encik suami, dia akhirnya setuju bawa aku berbuka puasa kat luar...sgt mengada2 kan..alasan aku, 'kita dah pregnant 36 weeks..plus dh 16 puasa, abg blm bawak kita makan kat luar lagi ni.nnti dh pantang...'

demi menuruti permintaan isteri yg besar nafsunya itu, sang suami mencadangkan sari ratu nasi padang kat desa pandan...so, isteri pun ok sajalah...

one and the only pic
(dari kiri atas; pucuk ubi masal lemak, belut berlado, udang masa petai)
(dari kiri bawah; sambal hijo, ayam pop)
itu la yang kitaorg dok makan semalam..not bad la..tapi sebagai BUKAN penggemar nasi padang, aku prefer Ayam Penyet lagi..lebih marvellous aku rasa...harganya? a bit pricey, tapi bolehla utk sekali makan mewah sepanjang puasa...SEKALI je tau....'kata suamiku'...

yer la...aku pun tak nk mintak hari2...kalo nk diikutkan tekak sepanjang bulan pose ni, mmg macam2 nak..tapi semua tu nafsu...sedangkan masa berbuka, alahai.....bukan boleh mkn banyak mana pun..

utk penggemar nasi padang, boleh la try berkunjung ke sari ratu ni..jgn risau tak sempat solat maghrib sebab ada musalla disediakan di tingkat 1..bersama telekung lagi..so, tak perlu rushing2 balik umah la..

2 comments:

Anonymous said...

akua dh makan kat sari ratu dua tahun sudah..huhu aku memang suka giler nasi padang ni sham oii...

tapi kat kmpung baru lagi sedap

amiey lee

Hmka said...

Oh makanan org kaya indonesia haha