click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

04 August 2011

ops biskut raya dilancarkan!!!

tahun lepas aku tak buat biskut raya....tak ade masa + tak ade kwn nk membuatnya...yg aku buat cuma biskut cornflakes jer..itu pun, ada yg spoil rasa sbb tercampur pasir...harap maap ye kwn2 yg termakan pasir tu....tak payah la aku elaborate nape termasuk pasir..buat sakit hati aje..

ini tahun, walaupun sedang sarat mengandung, aku dah membuat keputusan utk buat biskut raya..sebab nk cover bajet beli baju raya hubby..hahahahaha...mula2 kata nk recyle baju nikah jer, sekali dh terbeli la....camana tu?? tambahan pula aku ada 2 org kawan utk buat biskut raya tahun ini...sorang ialah adik aku yg sedang menganggur...sorang lagi, mak buyung jugak...cuma tak berapa nk buyung sbb baru preggie 5 bulan, adik ipar aku...

memperkenalkan dua pembantu biskut raya ku tahun ini :

kita letak gambar cantik2 sikit la...sbb kalo letak gambar tak lawa, buat kuih sorang pulak aku nnti....(yg tengah adik ipar aku, yg kiri tudung pink adik aku)...

biskut raya yg dh ada dlm senarai utk dibuat tak lain tak bukan ialah semperit, cornflakes (sekali lagi) n mazola....utk pengetahuan semua yer, biskut utk thn ni mungkin akan bertambah kerana adanya adik ipar aku yg boleh buat choc chip n almond london..

aku dgn adik aku tak pernahnya jadik buat choc chip...setiap kali buat, choc chip kitaorg akn kembang macam chipsmore...walaupun begitu, ia tetap habis juaaa disebabkan rasanya yg vazz...





sekian update biskut raya....

2 comments:

Nurull 101 said...

buat utk jual ke buat sndri... rajinye..

mrs. shamsiah zaini said...

nurull: buat sndiri jer...takde maknanya nk menjual..blm smpai tahap boleh jual pun rasanya .. :)