click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

18 August 2011

lima sekawan



dari kiri; linda, aku, emy, nina (tdung hitam) n hana

tgh godek2 gambo dalam komputer opis ni, tetiba ternampak ini gambar...owh..sangat nostalgia.. gambar diambil masa pertunangan amiey lee sekitar tahun 2006 tak silap aku...

emy is the first among us yg tunang n kawin, followed by aku n linda...very soon will be hana on november n nina next year...lepas itu, masing2 pakat tambah anak je la yer..

emy is also now lived happily wif 2 little ninjas...followed by me in coming weeks insyaallah...

perhatikan aku dgn kebaya biru rekaan mama tersayang..kebaya lagi kau...tapi masa tu badan kering sgt....so, tak adela curve bagai...tetap nak bergaya tak mau kalah dgn org yang bertunang..

1 comment:

amiey lee said...

huhu aku takde gambar nih...amikkkkk hahahaha lawak plak aku tgk...