click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

11 November 2010

25 things about me...

i got an assignment from amiey lee, which need me to do this:

Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you

so, inilah 25 perkara tentang saya :

1.   saya isteri kepada 'best man win', mr. zaini

2. saya mama kepada adorable litte daughter, zarin raihana

3. saya kakak kepada 4 adik (3 lelaki 1 perempuan)

4. saya anak zulkafli jaafar n saniah osman

5. saya seorang reporter di sebuah akhbar aliran perdana

6. saya sedang run satu bisnes online, raihana collection

7.   saya tengah pening kepala sbb perlu pindah rumah hujung bulan ni

8.   saya suka 'baking', tapi malas masak lauk2

9.   saya selalu berangan-angan nak bukak kedai baju utk kembangkan raihana kurung, ada 
kedai. saya akan susun baju di kedai ikut kaler baju supaya senang mommies nk pilih baju ikut tema

10.  blog saya juga ada jual kain cotton pasang

11.  saya ada 4 kwn baik named amiey lee, nina, hana n linda

12. percayalah, sy memang ramai kwn..in fact, ada beberapa click...baik dari sekolah rendah, sekolah menengah, universiti n tempat kerja.

13.  saya suka travel. sangat2 suka.....cuma masa je blm ada lagu utk travel.

14.  saya baru berpeluang ke overseas pada usia 27 tahun...lambat kan?? hihi..alhamdulillah, 
sekurang-kurangnya, merasa jugak saya.

15.  saya boleh jadi orang yang 'loud' jika anda juga 'loud' dgn saya

16.  saya boleh jadi sangat baik hati jika anda juga baik hati dgn saya

17.  saya susah tidur malam...insomnia...mmg dh lama saya alami ini sindrom

18.  saya suka sangat2 tgk america's next top model, amazing race asia & the biggest loser..jangan kacau saya depan TV..sbb dalam banyak2 programs, ini saja yg sy tgk

19.  saya boleh potong baju kurung baby..satu pencapaian besar bagi anak seorang tailor macam saya

20. saya tgh pening sebab banyak keluar duit utk buat rumah..harap2, bila siap nanti, pening saya hilang.

21. saya tak tau dari mana nk mula kemas rumah sekarang utk pindah..anda boleh tolong saya?

22. saya rasa nk balik sekarang...tapi hubby blm call saya lagi ni

23. owh....saya baru tgk ym...hubby sudah ajak balik

24. saya sedang kemas2 barang utk pulang ya..

25. bye2......sy sudah mahu pulang..(adakah yg no 22-25 boleh dikira tentang diri saya juga??) hihihi


1 comment:

amiey lee said...

aku gelak guling2 baca...kakaka yela2 terima ajaeee