click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

04 November 2010

secrecy

dalam hidup, bukan semua benda boleh kite ceritakan. ada kalanya, menutup mulut adalah perlu.bukan apa, takut2 apa yg kita cakap atau ceritakan boleh jadi salah, mengundang rasa menyampah atau meluat. manusia macam2 ragamnya. itu satu keterangan yang sangat2 klise..tapi itulah kenyataannya.

pasal apa ya entry ni? hmm..aku juga banyak benda yang mahu diceritakan. tapi mungkin bukan utk tatapan semua (kalau ada yang membaca blog ini). ada ketika, aku hanya kongsi ia bersama suami. mungkin juga ada benda2 yg aku tak kongsikan dengan suami, sebaliknya aku mencari kawan2.

agak kaburkan tentang apa yang aku nk cakapkan? biarlah terus menjadi rahsia, kerana satu hari nanti, orang akan tahu juga.

p/s : tak sabar mahu jumpa suami dan ceritakan semuanya.....

No comments: