click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

23 November 2010

zarin batuk, mama pening

anak mama zarin raihana yang tak berapa nk sihat
malam tadi aku ingat nk tido awal..sama jugak dengan hubby..kesian kat hubby sbb dia tak sihat...flu+cough..hubby mmg susah batuk n selesema...tapi sekali kena, boleh demam jadinya...aku masuk tido around 12.40am..masa tu hubby n zarin dh nyenyak tido..

harapan aku nk tido lena tanpa gangguan tak tercapai...zarin tak sihat....dia batuk2 n selesema..selesema dah 2 hari, batuk baru smlm...mmg menguji kesabaran kalau anak2 tak sihat ni..dgn mak2 sekali boleh tak sihat..dan di kala ini aku masih pening kat opis.

selepas beberapa jam tak lena tido, hubby bangun tido dekat hall...zarin masih terpusing2 batuk....juga tak lena..3.25am, zarin tiba2 bangun, pegi hall....dah....dia nk main pulak pagi2 hari...aku panggil dia masuk bilik..dia masuk....pastu dia keluar lagi..entah berapa kali..

aku mmg tak larat nk layan dia la for sure kan...last2, aku pukul sikit bontot dia agak kuat...aku cakap: "tido..esok mama nak keje...mama nak bangun pagi hantar zarin umah opah.."
dia tak nangis..masih pusing2....pastu aku tanya, zarin nak susu, dia cakap nak...so, aku pun buatkan...

entah bila dia tergolek2, akhirnya zarin tidur juaaa..

sekian...

SZ: aku masih pening....serius

No comments: