click me

raihana baby kurung

BannerFans.com

23 November 2010

masih mahu tulis

dah pukul 5.01 pm..tapi aku masih mahu tulis..tulis dalam blog sendiri. hari ni boleh tahan penat. kerja aku bukan guna tenaga yang banyak, tapi tuntutan mentalnya memerlukan pengorbanan fizikal juga. masih lelah walaupun hanya duduk di kerusi menghadap komputer.

hari ini hari yang sangat penat bagi hubby. malam tadi hubby tak boleh tido sbb batuk + zarin yang juga tak lena tido. time aku keje, hubby seorang uruskan rumah baru kami. kwn hubby pasang lampu dan kipas hari ni..hubby tugaskan aku pegi ke rumah utk tengok camana keadaannya lampu2 tu pada waktu malam. tak sabar rasanya nak pegi.

satu lagi update baru yg aku terima...zarin raihana demam...kesian anak mama...confirm malam ni zarin raihana tak boleh tido lena lagi..rasanya maybe hubby terpaksa pasang balik tiang buai dalam bilik kami...zarin cuma nyenyak tido dalam buai bila kurang sihat. malagnya sebab kami nk pindah, hubby dah cabut tiang buai tu dan g paling sadis, skru2 dia ntah ke mana..

jadi, sekarang ni tak tau lagi la nk tdo mana...sama ada lepak umah mama malam ni, or tetap balik rumah sewa..kesian dekat zarin yang terpaksa travel setiap hari...dah la demam, bertambah tak sihat la dia..huhuhu..

SZ : minggu paling hectic buat kami sekeluarga

1 comment:

amiey lee said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA....

http://dvillahati.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

SHAM TERJAH AKU NYE ENTRY TAU... kekekekeke